KILTA

Keuruun Naisvoimistelijat Ry:n Uskollisuuden Kilta perustettiin 27.3.2012. Kilta on voimistelun ystävien piiri. Siihen voivat liittyä kaikki 25 vuotta täyttäneet jossakin Suomen Voimisteluliiton jäsenseurassa vähintään 5 vuotta jäsenenä olleet henkilöt.

Killan toiminnasta vastaa Killan hallitus, joka koostuu Kiltaäidin eli puheenjohtajan lisäksi viidestä jäsenestä sisältäen Muistiinmerkitsijän eli sihteerin ja Raha-arkun vartijan eli rahastonhoitajan. Yksi Killan hallituksen jäsenistä on nimetty seurayhteyshenkilöksi.

Kiltalaiset päättävät yhdessä hallituksen kanssa toiminnastaan, josta ilmoitetaan muun muassa näillä sivuilla. Killan toiminta on itsenäistä seuran toiminnasta ja Killalla on oma tili, josta kuitenkin tehdään kirjanpito osana emäseuran rahaliikennettä.