ILMOITTAUTUMISOHJEET

ILMOITTAUTUMINEN KAUDELLE 2023-2024

Seuran liikuntatarjontaan pääset tutustumaan Ryhmät-osiossa.

KNV:n  ilmoittautumispalvelu löytyy osoitteessa https://go.hoika.net/public/Login.aspx?OmanSeuranID=104

Ilmoittautuminen Vanhempi-vauva -kurssille tämän sivun alalaidassa. Perhegymiin ei vaadita ilmoittautumista. Kaikkiin muihin ryhmiin ilmoittautuminen ilmoittautumispalvelun kautta.

Jäsenyys astuu voimaan vasta, kun lasku on maksettu. Jumpissa saa käydä tutustumassa kerran maksutta.

Jos sinulla on jo käyttäjätunnus ja salasana ilmoittautumispalveluun (eli olet käyttänyt palvelua aiemminkin), lue ohjeet kohdasta VANHA KÄYTTÄJÄ. Jos taas käytät palvelua ensimmäistä kertaa, lue ohjeet kohdasta UUSI KÄYTTÄJÄ.

VANHA KÄYTTÄJÄ
1. Mene ilmoittautumispalveluun. Kirjoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi ja kirjaudu sisään. Jos et muista salasanaasi, paina "Tilaa uusi salasana”-nappia ja toimi ohjeiden mukaisesti. Käyttäjätunnuksesi on muotoa Etunimi (Mahdollisesti toiset nimet) Sukunimi tai sähköpostiosoitteesi.
2. Tarkista Omat tiedot -sivulta, että sähköpostiosoitteesi ja muut tietosi ovat oikein. Lisää tarvittavat tiedot mm. KUVAUSLUVASTA sekä tietosuojaselosteesta! Tiedot on tärkeä olla oikein, jotta esim. lasku tulee oikeaan sähköpostiosoitteeseen.
3. Paina sivun vasemmassa reunassa olevaa "Ilmoittautuminen”-nappia. Valitse JÄSENMAKSU (25e) sekä ne liikuntaryhmät, joihin haluat ilmoittautua. Jos haluat vapaaehtoisen Jumppaturvavakuutuksen, ilmoittaudu myös Jumppaturvavakuutus-ryhmään.
4. Hyväksy lasku ja toimi palvelun antamien ohjeiden mukaisesti. Lasku lähetetään automaattisesti ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen (tarkista myös tarjoukset- sekä roskipostikansio) ja maksuaikaa on 14 vrk. Jos sinulla ei ole sähköpostia, tulosta lasku kun se näkyy näytölläsi.

UUSI KÄYTTÄJÄ
1. Mene ilmoittautumispalveluun. Paina ”Rekisteröidy”- nappulaa sivun alareunassa.
2. Täytä tietosi lomakkeeseen ja paina ”Rekisteröidy”-nappia.
3. Käyttäjätunnus ja salasana tulevat näkyviin ruudulle, kirjoita ne muistiin.  Paina sitten ”Kirjaudu sisään”-nappia ja kirjoita käyttäjätunnuksesi ja salasanasi.
4. kts. VANHA KÄYTTÄJÄ kohta 3-4!
Ongelmatilanteissa ota yhteyttä keuruunnaisvoimistelijat@gmail.com

ENNEN ILMOITTAUTUMISTA, LUETHAN VIELÄ YHDISTYKSEN SÄÄNNÖT TÄÄLTÄ.

Ilmoittautuminen Vanhempi-vauvakurssille

Vanhemman tiedot laskutusta varten