SEURAVAATTEET

Olemme aloittaneet yhteistyön Stadiumin kanssa ja jatkossa seuravaatteemme tilataan Stadiumin verkkokaupasta. Tilauksia voi tehdä ympäri vuorokauden vuoden jokaisena päivänä, eli seuravaatteiden pitkä odottelu on nyt historiaa! :)

KNV:n uudistunut ja laaja seuravaatemallisto löytyy täältä: https://www.stadium.fi/seurat/2342265

• Mallistossa on runsaasti erilaisia ylä- ja alaosavaihtoehtoja niin lasten, naisten kuin unisex-malleissa.
  • Hinnat sisältävät seuran logon painatuksen (poislukien trikoot, joissa ei logoa ollenkaan).
  • Olemme ekologisista syistä luopuneet nimi- ja joukkuepainatuksista. Näin seuravaatteiden kierrättäminen onnistuu helpommin. Nimipainatuksia voidaan kuitenkin tehdä silloin, kun koko joukkueelle tilataan jotakin yhteisesti.
  • Supernopea toimitus (4-8 arkipäivää!) lähimmälle postipisteelle/pakettiautomaattiin tai vaikkapa kotiovelle. Ostoksista kertyy bonuksia seuratoimintamme tukemiseksi.
  • "Ilmoita minulle"-nappi -> Jos jokin tuote sattuu olemaan loppu, voit tilata itsellesi muistutuksen, kun tuotetta tulee taas lisää Stadiumin keskusvarastolle.
  • Mahdollisuus tilata seuratuotteita sekä ”myymälätuotteita” samalla kertaa (esim. luistimet, sukset, sup-lauta, joogamatto, toppahaalarit jne.)
  • Stadium Member -jäsenenä voit tukea seuraamme omilla ostoillasi ”Tue seuraasi" -bonuksella.  Kaikista omista ostoista menee seuralle 3% "Tue seuraasi"-bonusta. Nämä eivät vähennä omia Member bonuksiasi, vaan on puhdasta seuran tukemista. Voit valita jäsenyytesi alle ”Keuruun Naisvoimistelijat” ja jatkossa tuet ostoillasi seuraa. Kiitos tuestasi!

Jos sinulla on kysyttävää seuravaatemallistosta, ota yhteyttä keuruunnaisvoimistelijat@gmail.com