Soolot/duot/triot

Oletko kiinnostunut esittämään itse tekemäsi tanssi- tai voimisteluteoksen seuran näytöksessä? Haluaisitko kilpailla ystäväsi kanssa duona Tanssi cup -kisoissa?

Kartoitamme yli 11-vuotiaiden jäseniemme kiinnostusta soolo-/duo-/triotoimintaan kaudelle 2024-2025. Keräsimme alustavat ilmoittautumiset elokuun alussa ja nyt otamme jälki-ilmoittautumisia vastaan la 7.9. asti. Lue alta SDT-toiminnan periaatteista ja ilmoittaudu mukaan täyttämällä lomake. Mikäli kiinnostuneita on paljon, osallistujamäärää voidaan joutua rajoittamaan (ensisijalla ovat jo elokuussa ilmoittautuneet).

Olen kiinnostunut esiintymään soololla/duolla/triolla
Olen tutustunut SDT-toiminnan periaatteisiin (liitteenä) ja sitoudun noudattamaan niitä.
Huoltajani on tutustunut SDT-toiminnan periaatteisiin (liitteenä) ja sitoutuu noudattamaan niitä.