JUMPPATURVAVAKUUTUS

Seuramme jäsenenä voit halutessasi ostaa 15.10.2023  saakka vakuutuksen hintaan 5 euroa/jäsen ilmoittautumalla Jumppaturvavakuutus-ryhmään ilmoittautumispalvelussamme. Vakuutusmaksu on vapaaehtoinen ja korvaa seuramme toiminnassa tapahtuneet tapaturmat ajalla 1.9.2023-31.8.2024. HUOM! Vakuutus astuu voimaan sen ostoa seuraavana maanantaina.

Jumppaturva on Pohjolan tarjoama tapaturmavakuutus Suomen Voimisteluliittoon kuuluvien seurojen voimistelijoille.

Vakuutus on voimassa seuramme harjoituksissa ja näytöksissä sekä harjoituksiin välittömästi liittyvillä meno- ja paluumatkoilla Suomessa. Vakuutus ei kelpaa Suomen Voimisteluliiton tapahtumissa (esim. Stara-kilpailut).

Vakuutusesite ja ohjeet hoitoon hakeutumisesta (klikkaa linkkiä)⁠⁠⁠⁠⁠⁠⁠

HUOM! Suomen Voimisteluliiton kilpailuihin osallistuvien voimistelijoiden ei tule hankkia Jumppaturva-vakuutusta, sillä vakuutuksellinen lisenssi korvaa myös harjoituksissa tapahtuneet tapaturmat!

Kevätnäytös 2017 Kuva: Eerik Kanko
Kevätnäytös 2022 Kuva: Kari-Pekka Kulmakorpi