HAE HARRASTUSAVUSTUSTA

Saimme vuonna 2018 Keuruun Lions Club Lapinsalmelta 500€ lasten ja nuorten liikunnan tukemiseen. Heidän huolensa koski erityisesti lasten vähäistä liikkumista, murrosikäisten liikuntaharrastusten lopettamista sekä harrastusten kalleutta, joista kaikista valtakunnallinen media on uutisoinut viime vuosien aikana. Lions Clubin antama tuki on jo vuosien varrella jaettu loppuun, mutta kaudella 2023-2024 saamme Opetus- ja kulttuuriministeriön antaman seuratuen turvin jatkaa harrastusavustusten antamista.

Avustuksen haku on päättynyt. Olemme yhteydessä kaikkiin hakijoihin sähköpostitse.

2018 puheenjohtaja Noora Kinnunen sekä mukana edustamassa olleet kaksi nuorta ottivat Lions Club Lapinsalmen kokouksessa vastaan Naisvoimistelijoille osoitetun tuen, jota on jaettu vuosina 2018-2023 jumppareillemme. Kuva: Tapio Paappanen ARPS