OHJAAJIEN SIVU

APUOHJAAJAHAKU

Keuruun Naisvoimistelijoiden apuohjaajahaku on nyt käynnissä! Haemme apuohjaajia seuramme lasten ja nuorten voimistelukouluryhmiin. Hakea voivat kaikki 2011 syntyneet ja sitä vanhemmat. Hakuaika on 15.4.-30.4. 2024. Apuohjaajaksi haetaan täyttämällä alla oleva hakulomake. Hakuajan päätyttyä hakijoihin ollaan yhteydessä sähköpostitse haastatteluajan sopimista varten.

Apuohjaajan tehtäviin kuuluu voimistelutuntien suuunnittelu ja ohjaaminen yhdessä vastuuohjaajan kanssa. Kaikki ohjaajamme ovat myös mukana seuran tapahtumissa ja näytöksissä. Jos koet, että haluaisit toimia tärkeässä ja innostavassa roolissa lasten ja nuorten ohjaamisen parissa, hae mukaan yhteisöllisyyttä ja yhdessä tekemistä korostavaan ohjaajaporukkaamme!

Apuohjaajahakuun liittyviin kysymyksiin vastaa ohjaajavastaava Veera Komulainen (veera.komulainen84@gmail.com)

Huoltajani on tietoinen, että haen apuohjaajaksi
Suostumus henkilötietojen keräämiseen

Voimisteluliiton koulutushaun löydät täältä.

Suomen Voimisteluliiton ylläpitämästä Voimisteluklubista löydät paljon ohjaamiseen ja kursseihin liittyvää asiaa. Pääset tekemään käyttäjätunnuksen uudistuneeseen voimisteluklubiin sivuston ylänurkasta.

• Tuntierittely ohjaustuntien ilmoittamista varten. Palautetaan täytettynä Veeralle syys- ja kevätkausien lopuksi.

• Lomake matka- ja tarvikekulukorvauksen maksamista varten. Palauta allekirjoitettuna Sonjalle tai Veeralle.