KAUDEN 2023-2024 MAKSUT

Yhdistyslain mukaan yhdistyksen eli seuran jäsenet suorittavat vuosikokouksen päättämät jäsenmaksut. Jäsenmaksu maksetaan seuraan liityttäessä ja on voimassa kuluvan toimintakauden (1.7.-30.6.) ajan. Jäsenmaksu tulee maksaa kerran toimintakauden aikana riippumatta siitä tuleeko jäseneksi syys- vai kevätkaudella.

Toimintamaksu määräytyy lasten ja nuorten ryhmissä aikaperusteisesti ja aikuisilla ikään perustuen. Vuosikokous vahvistaa hinnat vuosittain.

Ilmoittautumisen yhteydessä järjestelmä muodostaa käyttäjälle laskun. Maksuvälineenä meillä käyvät myös Smartum Liikunta-, Smartum Liikunta- ja kulttuurisetelit, SmartumPay sekä ePassi niin kertamaksun kuin toimintamaksun maksamiseen. Jos haluat maksaa muutoin kuin laskulla, otathan yhteyttä keuruunnaisvoimistelijat(a)gmail.com. Yksilölliset maksuaikataulut ovat myös mahdollisia, laita rohkeasti viestiä yllämainittuun osoitteeseen.

Keuruun Naisvoimistelijat järjestää joka vuosi myös harrastusavustushaun, jolla lapselle tai nuorelle voi saada helpotusta toimintamaksuun. Hae avustusta täällä 31.1.24 mennessä.

JÄSENRYHMÄ

20 € / lapsi, 10 €/ aikuinen

15  € / lapsi, 10  € / aikuinen
Kilparyhmä 4h / vk + koreografiaviikonloput

(mahdollista maksaa 2 erässä)

Jäsen, ilman osallistumisoikeutta jumppiin *

Kannatusjäsen *

Killan jäsen

Kertamaksu 7 € / jumppa

Nuorten tekniikkatreenit 5 € / 1,5h ja 7 € / 2h

Perhegym ILMAINEN        -              -              -
Vanhempi-vauvaryhmä 30 € / 4x1h

Wanhat Valiot-ryhmä seuratoimijoille ja ohjaajille

Vapaaehtoinen jumppaturva-vakuutus 5 €        -              -              -

Yli 13-vuotiaiden toimintamaksuun sisältyy sekä voimisteluryhmän että kuntoryhmien tunnit. Nuorten tekniikkatreenit maksetaan kuitenkin erikseen kertamaksulla.

Vanhempi-lapsiryhmiin aikuinen osallistuu ilmaiseksi, mikäli käy myös kuntoryhmissä. Ilmoittautuminen tulee kuitenkin tehdä molempiin ryhmiin. Perhegymiin ei tarvitse ilmoittautua ollenkaan.

Jos lapsi käy useammassa ryhmässä, maksaa hän jäsenmaksun kerran ja toimintamaksun jokaisesta ryhmästä.

HUOM! Jos kolmella peräkkäisellä kerralla kuntoryhmän tunnin osallistujamäärä jää alle seitsemään, niin tunti joudutaan valitettavasti lopettamaan.

KUNTORYHMIEN KERTAMAKSU ei-jäsenille 7 € (maksetaan tunnin ohjaajalle ja nimi merkitään erilliseen listaan. Maksaa voi käteisellä, Smartum-seteleillä, ePassilla tai näiden yhdistelmillä)

VANHEMPI-LAPSIRYHMIEN KERTAMAKSU ei-jäsenille 7 € / kerta / perhe (maksetaan tunnin ohjaajalle ja nimi merkitään erilliseen listaan)

HUOM! Jäsen- / toimintamaksu ei sisällä vakuutusta eikä kilpailujen tai tapahtumien osallistumismaksuja, lisenssejä eikä matkoja. Seuran yhteistyökumppaneiden tarjoamasta vakuutuksesta voit lukea täältä.

* Jos haluat liittyä jäseneksi ilman oikeutta osallistua ryhmiemme toimintaan tai tukea toimintaamme olemalla kannatusjäsen, olethan yhteydessä keuruunnaisvoimistelijat(a)gmail.com, niin Sinulle luodaan lasku oikealla summalla.