Jumppalukkarit kaudelle 2024-2025 on julkaistu!

2.8.2024

Uuden kauden jumppalukkarit eli viikottaisten tuntiemme aikataulut on nyt julkaistu.

Lasten ja nuorten lukkarin löydät täältä.

Ryhmäliikunnan aikataulun löydät täältä.

Pääset myös tutustumaan kunkin tunnin sisältöön ja ohjaajiin.

Kaikille tunneille saa tulla ilmaiseksi tutustumaan ensimmäisten kahden viikon aikana eli 19.8.-1.9. Perhegym on koko kauden täysin maksuton kaikille!

Tällä kaudella uutena aloittavat 6-12-vuotiaille ryhmissämme käyville lapsille suunnatut syventävät Tanvon eli tanssillisen voimistelun lajitreenit. Näistä lisätietoa tulossa pian.

Uutuutena myös nuorille 12v iästä alkaen on mahdollisuus esittää soolo/duo/trio-esityksiä seuran näytöksissä tai kilpailla näillä itse tehdyillä koreografioilla Suomen Voimisteluliiton TanssiCup-kilpailuissa. Ilmoita kiinnostuksesi toimintaan 13.8. mennessä ja lue lisätietoa täältä

Syyskausi alkaa ryhmäliikunnan jumppastartilla sunnuntaina 18.8 klo 16-18 auditoriossa.

Viikottaiset lasten ja nuorten ryhmämme sekä ryhmäliikuntatunnit alkavat maanantaina 19.8.

Jäsen- ja toimintamaksumme vahvistuvat vuosikokouksessa ja ne ilmoitetaan nettisivuilla 9.8. Ilmoittautuminen ryhmiin käynnistyy sen jälkeen.

Tervetuloa aloittamaan uutta kautta hyvässä seurassa!