Ilmoittautuminen aukeaa 10.8. & vuosikokouksen kuulumisia

9.8.2024

8.8. pidettiin Keuruun Naisvoimistelijoiden sääntömääräinen vuosikokous. Kiitos osallistujille!

Seuralle on valittu uusi hallitus, johon pääset tutustumaan täällä. Hallitukseen uutena Johanna Turpeisen tilalle valittiin seurassamme pitkään valmentaja toiminut Tanita Leiman. Muuten hallituksen kokoonpano säilyi ennallaan. Hallituksen ulkopuolelta uusina seuratoimijoina aloittavat Milja Kaartinen ja Minttu Ruokolainen. Minttu on pitkään toiminut ohjaajana ja on nyt myös häirintävapaa urheilu-yhteyshenkilö työparinaan hallituksesta Iida Kulmakorpi. Ilmoittautumispalvelun ja jäsenrekisterin hoitajana aloittaa Milja Kaartinen.

Vuosikokouksessa vahvistettiin jäsen- ja toimintamaksut uudella kaudelle. Hintoihin voit tutustua täällä. Harrastusavustusta maksuihin voit hakea lapselle tai nuorelle täällä 1.9. asti.

Ilmoittautuminen ryhmiin alkaa 10.8. Tällä kaudella aloitamme aiempaa laajemmin tavoitteellisemman toiminnan, johon kuuluvat Syventävät Tanvon lajitreenit sekä Soolo/duo/trio-ohjelmat.

Tervetuloa mukaan toimintaan uudet ja vanhat jäsenet!