JumppaMaraton 5.11. - Aikataulu ja tuntisisällöt

23.10.2023

JumppaMaraton tulee taas tuttuun tapaan marraskuussa!

Maraton järjestetään su 5.11. klo 15.30-18.30 auditoriossa.

Tällä kertaa luvassa on kolmetuntinen, jossa puolen tunnin välein vaihtuu teema ja ohjaaja. Osallistua voit itselle sopivan ajan tai koko maratonin.

Aikataulu ja tuntisisällöt:

15.30-16.00 Chiball - kehon herättely / Elina

Lempeä tunti, joka rauhallisesta tempostaan huolimatta herättelee kehon tehokkaasti.
Halutessasi voit käyttää pientä aromipalloa ohjaamaan kehon liikeratoja.

16.00-16.30 TanssiMix + pakaratreeni / Anu

Tanssillinen ja helppo hyvän mielen tunti. Askelkuviot eivät vaadi aiempaa tanssitaustaa. Tanssin päätteeksi hyvä pakaratreeni.

16.30-17.00 Hypytön HIIT + selkätreeni / Anna

Oman kehon painolla, hypytön ”tunnin treeni vartissa” eli halutessasi voit kehittää tehokkaasti
sydän- ja keuhkokapasiteettia tai ottaa vähän rennommin. Ei monimutkaisia liikeitä ja tunnin
päätteeksi tehokas selkätreeni.

17.00-17.30 RyhtiRanka-jumppa + käsitreeni / Milla

Tässä jumpassa avataan kehon jännityksiä ja jumeja, ryhti paranee ja liikkuvuus lisääntyy. Tunnin lopuksi lisätään voimaa käsiin.

17.30-18.00 Hypytön Aerobic + vatsatreeni / Elina

Reipas tahti, helpot sarjat, musiikki vie ja kestävyyskunto paranee. Tunnin päätteeksi tehokas ja yksinkertainen vatsatreeni.

18.00-18.30 Liikkuva venyttely + rentoutus / Anu

Palauttava harjoitus, jossa venytettävää lihasta viedään vuoroin venytykseen ja vuoroin
rentoutetaan. Lopuksi päivän paras hetki eli loppurentoutus.

Maraton on jäsenillemme ilmainen. Ei-jäsenet 4e/30min tai koko 3h 15e. Maksaa voi käteisellä, kortilla, Smartumilla tai E-passilla.

Ota mukaan iloista mieltä, juotavaa ja varulta nopeasti nautittavaa pientä purtavaa.

Tule ja heittäydy mukaan energiseen menoon!