Kesäjumpat 2022!

29.5.2022

Hiphei!

Kuntoryhmiemme jumpat loppuvat 6.5. mutta kesäjumpat pyörähtävät käyntiin jo seuraavan viikon sunnuntaina. Kurkisaaressa pidettävillä kerroilla kokoonnumme kuntoilulaitteiden luona. Mikäli sade yllättää, pidetään jumppa koulukeskuksen auditoriossa. Seuraa sunnuntaisin sekä säätiedotusta, että Naisvoimistelijoiden facebook-sivua, joka näkyy myös nettisivujemme pääsivulla. Jäsenille kesäjumppa on ilmainen, muille 5€/kerta. Maksaa voi käteisellä (tasaraha), ePassilla tai Smartum-seteleillä.

Klo 18-19:

15.5. Circuit eli kiertoharjoittelua välineillä ja ilman. Jokainen tekee liikkeet omassa tahdissa ja liikkeisiin annetaan vaihtoehtoja, joten tunti sopii kaiken ikäisille ja kuntoisille - Soile (auditorio)

22.5. Circuit - Soile (auditoriossa)

29.5. Kesärytmit! Helppoa askellusta, lihaskuntoa sekä upeat maisemat - Seija (auditoriossa)

5.6. Kesärytmit! - Seija (Kurkisaari)

12.6.  Ei kesäjumppaa, koska ohjaajat ovat vielä Gymnaestradan jälkitunnelmissa Tampereella

19.6. Circuit eli kiertoharjoittelua Kurkisaaren Gympark laitteita sekä kehonpainoa hyödyntäen välineillä. Jokainen tekee liikkeet omassa tahdissa ja liikkeisiin annetaan vaihtoehtoja, joten tunti sopii kaiken ikäisille ja kuntoisille - Noora (kurkisaari)

Sisäänkäynti auditorioon ja pukuhuoneisiin on E-ovesta tai auditorion aulasta.  E-ovi sijaitsee pelikentän ja huotorakennuksen puoleisessa päädyssä, auditorion aula L-muotoisen koulurakennuksen sisäkulmasta. Parkkipaikkoja on lähellä E-oven sisäänkäyntiä, jonne pääsee ajamaan Jyväaitantien kautta.

Kaunis Kurkisaaren perhepuisto sijaitsee osoitteessa Wegeliuksentie 12. Parkkipaikat sijaitsevat Wegeliuksentien päässä, josta on kävelymatka sillan yli saareen. Ulkojumppiin kannattaa varata mukaan sään mukainen vaatetus, hyttysmyrkkyä sekä oma juomapullo.