Kesäjumpat

27.4.2021

Keuruun Naisvoimistelijat järjestää kuutena sunnuntaina klo 18-19 kesäjumpan kauniissa Kurkisaaren ympäristössä. Luvassa on Seijan iloista tanssiliikuntaa sekä Nooran johdolla lihaskuntoa. Jäsenille kesäjumppa on ilmainen, muille 5€/kerta. Maksaa voi käteisellä (tasaraha), ePassilla tai Smartum-seteleillä.

16.5 Seija

23.5 Seija

30.5 Noora

6.6 Noora

13.6 Seija

20.6 Noora

Kokoontuminen Kurkisaaren kuntoilulaitteiden luona. Mikäli sade yllättää, pidetään jumppa koulukeskuksen auditoriossa. Seuraa sunnuntaisin sekä säätiedotusta, että Naisvoimistelijoiden facebook-sivua, joka näkyy myös nettisivujemme pääsivulla.

Noudatamme ajankohtaisia kokoontumisrajoituksia ja terveysturvallisuusohjeita, joten ilmoitamme vielä myöhemmin niihin liittyen, mikäli ne rajaavat kesäjumppiemme toimintaa.