Liiku Keuruulla kuntojumppa 4.1. ja ryhmäliikunnan startti

3.12.2023

Ryhmäliikunnan kevätkausi alkaa torstaina 4.1. klo 18-19 auditoriossa pidettävällä kaikille avoimella ja maksuttomalla Liiku Keuruulla kuntojumpalla. Sisäänkäynti E-ovesta tyttöjen pukkariin, joka sijaitsee pelikentän ja huoltorakennuksen puoleisessa päädyssä. Parkkipaikkoja on lähellä E-oven sisäänkäyntiä, jonne pääsee ajamaan Jyväaitantien kautta.

Ensimmäinen puolituntinen on hypytön HIIT eli sykettä kohotetaan hypyttömästi. Ohjaaja antaa vaihtoehtoja liikkeille, joten kaikki liikuntataustaan katsomatta voivat nauttia jumpasta.

Tunnin loppupuoli tehdään erityisesti ryhtiä ja keskivartaloa tukevia lihaskuntoliikkeitä sekä venytellään.

Perjantaista 5.1. alkaen ryhmäliikunnan tunnit toteutuvat jumppalukkarin mukaisesti. Huom! Lasten ja nuorten kevätkausi alkaa maanantaina 8.1.

"Keuruulla tartutaan Suomen hallitusohjelman haasteeseen, jonka lähtölaukauksena toimii “Keuruu liikkeelle-päivä”. Tapahtumaa vietetään torstaina 4.1.2024. Päivän tarkoituksena on innostaa kaikki kaupungin asukkaat liikkumaan ja osallistumaan erilaisiin aktiviteetteihin. Tavoitteena on, että kynnys osallistua olisi mahdollisimman matala. Valtaosa päivän aktiviteeteista on maksuttomia. Toiminnot järjestetään yhteistyössä yhdistysten ja seurakunnan kanssa."

Keuruu liikkeelle -päivän ohjelma kokonaisuudessaan täällä.