Kuperkeikalla kesään- kevätnäytös 28.4.

9.4.2024

Tällä kertaa seuramme perinteinen kevätnäytös kantaa Voimisteluliiton kuperkeikkakampanjan inspiroimana nimeä "Kuperkeikalla kesään".

Näytöksessä nähdään tuttuun tapaan lasten ja nuorten ryhmien kevätkauden tunneilla ahkerasti harjoiteltuja ohjelmia. Upeiden taidonnäytteiden seuraamisen lisäksi myös yleisöllä on mahdollisuus päästä jumppaamaan. Näytöksen yhteydessä järjestetään nimittäin kuperkeikkahaaste, johon kaikki halukkaat ovat enemmän kuin tervetulleita!

Kuperkeikkaa pääsee heittämään klo 15.30 alkaen. Lipunmyynti alkaa klo 15.00, yhteiskoulun juhlasalin ovet aukeavat klo 15.30 ja näytös alkaa klo 16.00.

Liput: Aikuiset 10e, alle 16-vuotiaat 5e, sylilapset maksutta. Voit maksaa kortilla tai käteisellä.

Lämpimästi tervetuloa aloittamaan kesän fiilistely kanssamme!