Perhegym jatkuu su 22.1.

13.1.2023

Syksyllä uutena aloittanut perheliikuntatunti Perhegym saa jatkoa!

Kevään aikana neljänä sunnuntaina 22.1., 19.2., 19.3. ja 23.4. jumppaillaan klo 15-16 yhteiskoulun auditoriossa.

HUOM! 19.3.  Perhegym järjestetään väistötiloissa, tiedotamme paikan tarkemmin heti, kun se selviää.

Ryhmään voivat osallistua kaikki lapset ja aikuiset yhdessä ilman ikärajoituksia. Mukaan voi lähteä vaikka alakouluikäinen kummin kanssa tai taapero isovanhemman kanssa. Huomioithan kuitenkin, että lapsi ei voi osallistua tunnille ilman omaa aikuista.  Aikuisella voi kuitenkin olla mukanaan useampi lapsi.

Perhegymissä tutustutaan perusvoimistelutaitoihin ja perheakrobatiaan leikin keinoin. Perhegym on osa KNV:n WAF-teemakokonaisuutta. WAF tulee sanoista We Are Friends / We Are Family ja kuvaa sitä, että yhdessä liikkuminen on tärkeä osa seuramme toimintaa.

Perhegymin hinta on jäsenille 5 euroa / kerta / perhe (yhden aikuisen tulee olla seuramme jäsen) tai ei-jäsenille 10 euroa / kerta / perhe. Maksu hoidetaan paikan päällä käteisellä tai pankkikortilla.

Perhegymin ohjaajina toimivat kokeneet perheliikuntaohjaajamme Anna Mantere, Heini Tuomisto ja Veera Komulainen.

Tervetuloa mukaan koko perheellä!