Jumppalukkarit kaudelle 2023-2024 on julkaistu!

7.8.2023

Uusi jumppakausi alkaa parin viikon päästä ja nyt viikottaisten tuntiemme lukkarit on julkaistu!

Täältä näet lasten ja nuorten ryhmät, katso myös tuntisisällöt ja ohjaajat

Täältä pääset katsomaan kuntoryhmät, luethan myös tuntisisällöt ja ohjaajalistauksen

Uutena tällä kaudella aloittaa 5-7-vuotiaille lapsille suunnattu Seikkailijat-ryhmä. PerheGym-tunti jatkuu joka kuukauden ensimmäisenä sunnuntaina ja on jatkossa kaikille osallistujille maksuton! Vanhempi-vauvajumppa toteutuu kurssimuotoisena lokakuussa, lisätietoja siitä tulossa myöhemmin. Alle kouluikäisten toimintaan olemme saaneet opetus- ja kulttuuriministeriön jakamaa seuratukea.

Kuntoryhmiin on tullut joitakin aikataulumuutoksia kevääseen verraten, muun muassa Toiminnallinen circuit on siirtynyt lauantaiaamuun klo 10. Uutena alkaa sunnuntaisin vaihtuvasisältöinen teematunti eli KNV-Mix. Siitäkin lisätietoja on tulossa, joten seuraa nettisivujamme ja some-kanaviamme Instagramissa ja Facebookissa.

Tervetuloa mukaan uudet ja vanhat harrastajat! Kaikkiin jumppiin voi tutustua ilmaiseksi Jumppastartissa su 20.8. sekä jumppaviikolla 21.-27.8.

Ilmoittautumisohjeet ja hinnat päivittyvät nettisivuille to 10.8. olevan vuosikokouksen jälkeen.